فواید گیاهخواری

فواید گیاهخواری و ۲۹ دلیل اثبات شده

گیاهخواری چیزی فراتر از یك سبك زندگی است، گیاهخواری، نوعی انتخاب در زندگی است. زیرا فواید گیاهخواری برای سلامتی جسم و روح بسیار زیاد است و شما با این سبك زندگی متعهد می شوید كه هم در غذا خوردن و هم در روش زندگی مسایل بسیار زیادی را رعایت می‌كنید. در ادامه ۲۹ فایده و دلیل اثبات شده برای گیاه خواری آمده است. با بازده همراه شوید.

فواید گیاهخواری

گیاهخواری عملی است كه تحت تاثیر عواملی مانند مذهب و شیوه زندگی شخصی قرار دارد و در آن فرد از مصرف محصولات حیوانی مانند گوشت، غذاهای دریایی، ماكیان و لبنیات اجتناب می‌كند اگرچه برخی از این افراد، شیر و تخم مرغ را مصرف می‌كنند. اما در کل باید بدانیم که فواید گیاهخواری بسیار زیاد است.

همان‌گونه كه در بالا گفته شد، فواید گیاهخواری فقط درمورد چیزی كه می‌خورید نیست بلكه درمورد نحوه زندگی شما نیز هست. اگر سبزیجات می‌خورید اما هنوز هم از محصولات حیوانی استفاده می‌كنید، نمی‌توانید خودتان را گیاهخوار بدانید.

رییس سابق بهداری ارتش،  C. Everett Koop، گفته است كه ۷۰ درصد آمریكایی‌ها از بیماری‌هایی می‌میرند كه مستقیما با عادت‌های غذایی آن‌ها در ارتباط است. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد كه رژیم غذایی سرشار از میوه‌ها و سبزیجات تازه، غلات و سویا، بهترین گزینه برای طول عمر، سلامتی و زندگی خوب است. در همین حال، با حفظ منابع طبیعی و كاهش آلودگی ناشی از كشاورزی حیوانی، كمك بزرگی به سیاره زمین می‌كنید. همچنین، با علم به این‌كه هیچ حیوانی آسیب نمی‌بیند، بیشتر از غذای خود لذت می‌برید. صدها دلیل برای گیاهخوار شدن وجود دارد كه در این‌جا به ۲۲ دلیل كه بهترین دلایل هستند اشاره می‌كنیم.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
preloader