کتاب ماورای طبیعی شدن

معرفی کتاب ماورای طبیعی شدن

کتاب ماورای طبیعی شدن قدمی به‌سوی زندگی فراتر از معمولی بر پایه پرورش ذهن و تغییر شیمی بدن؛ شاید این خلاصه‌ای كامل از كتاب ماورای طبیعی شدن است. یكی از پرفروش‌ترین كتاب‌های وال استریت ژورنال و نیویورك تایمز در سال 2017 میلادی كه به شما عبور از محدودیت‌های زندگی نظیر چالش‌های سلامتی را بر پایه پرورش ذهن می‌آموزد. با این هدف كه یك بدن، ذهن و زندگی جدیدی را برای خود خلق كنید. اگر به‌دنبال دریافت اطلاعات هیجان‌انگیز و تغییردهنده در زندگی خود هستید، این كتاب كه اثر نویسنده متفكر، جو دیسپنزا است، دریچه‌‌ای جدید به روی شما باز می‌كند. دریچه‌ای كه با قلم ساده، روان و قابل درك نویسنده، به گفته خوانندگان یك پیشرفت فوق‌العاده در پزشكی ذهن و بدن است.

این كتاب سعی می‌كند تا دستورالعمل‌های خاص و مرحله به مرحله‌ای برای ایجاد یك زندگی خارق‌العاده با تمركز بر زندگی در لحظه حال و ایجاد تغییر مثبت در ذهن بر پایه تكنیك مراقبه و مدیتیشن به شما ارایه دهد.

كتاب ماورای طبیعی شدن عبور از محدودیت‌های تفكر سنتی 

کتاب ماورای طبیعی شدن، راهنمایی عملی برای عبور از محدودیت‌های سنتی و رسیدن به یك زندگی جدید بر این اساس است. جو دیسپنزا با استفاده از علوم نوینی مثل فیزیك كوانتومی و بیولوژی مولكولی مرزهای سنتی بین تفكر علمی و تجربیات فرد را می‌شكند. البته نظریاتی مطرح شده در كتاب شاید برای بسیاری از افراد قابل‌قبول نباشد. او معتقد است سوالاتی كه در طول حیات بشر هنوز پاسخی برایشان پیدا نشده، نشانه‌هایی از وجود قدرت ماورایی هستند و همیشه واقعیاتی بالاتر از تجربیات زمانی و مكانی انسان وجود دارد.

كتاب ماورای طبیعی شدن عبور از محدودیت‌های تفكر سنتی 

دیسپنزا در كتاب ماورای طبیعی شدن، با تركیب علوم نوین مختلفی چون كوانتوم، انرژی درمانی و …روشی را به زبان ساده بیان می‌كند كه هر فرد معمولی بتواند قدرت فوق‌العاده بدنش را كشف كرده و به بهبود و درمان خود بپردازد. او در این كتاب می‌آموزد كه كوانتوم، بعدی فراتر از ادراك انسان و مكانی  پر از انرژی، با اطلاعات نامحدود و بی‌نهایت است.

این كتاب به صورتی علمی نشان می‌دهد كه انسان در دنیای امروز به جنبه مادی و فیزیكی بدن خود تكیه دارد، در حالی‌كه با استفاده از مراقبه و مدیتیشن می‌تواند زندگی خود را تغییر دهد. كتاب به دور از روش‌های معمول زندگی، شیوه‌هایی را می‌آموزد كه افراد عادی بتوانند با رشد مهارتِ ایجاد بدنی متعادل، سالم و ذهنی نامحدود بر پایه علوم نوین و مراقبه، نهایت پتانسیل درونی خود را بیابند. طبق گفته دیسپنزا هر انسانی می‌تواند با تمرین و مراقبه به جریان‌های انرژی و آگاهی فراتر از دنیای مادی دست پیدا  كرده و شیمی بدن خود را تغییر دهد. با تغییر شیمی مغز، فرد تجربیات فوق‌العاده‌ای را پیدا می‌كند كه می‌تواند خود را بهبود دهد.

آشنایی با جو دیسپنزا نویسنده كتاب ماورای طبیعی شدن

جو دیسپنزا پزشك آمریكایی متخصص در زمینه عصب‌شناسی، شیمی مغز، بیولوژی سلولی و دارای درجه دكتری در حوزه كایروپركتیك است . او در زمینه عملكرد مغز انسان به‌صورت خاص تحقیقات و مطالعات بسیاری را انجام داده است. این نویسنده با كتاب‌های مفهومی خود در زمینه طب مكمل در سراسر جهان مخاطبان بسیاری دارد و برنامه تلویزیونی او با نام “چه چیزی را می‌دانیم” در سال 2004 ، كه در آن به قدرت انسان برای بهبود بدن پرداخته، یكی از پرطرفدارترین برنامه‌ها در آمریكا بوده است. 

آشنایی با جو دیسپنزا نویسنده كتاب ماورای طبیعی شدن

پس از تصادفی كه باعث آسیب استخوان كمر او شد، با تكیه و ایمان به قدرت سلول‌های بدن در درمان خود، علی‌رغم توصیه پزشكان به جراحی، با استفاده از روش‌های نوین طب مكمل، به درمان اسكلت آسیب‌دیده خود پرداخت و توانست بعد از 12 هفته بهبودی كامل خود را بدست آورد. او بر این موضوع باور داشت كه نیروی آفریننده جسم می‌تواند بیماری‌ها را نیز درمان كند. به عبارتی بدن انسان می‌تواند به بهبود خود بپردازد بدون اینكه از ماده‌ای شیمیایی استفاده كند. 

از سایر كتاب‌های این نویسنده و پژوهشگر می‌توان به “شكستن عادت‌های كهنه” ،  “قدرت باور”، “شما دارونما هستید” و ” كمال ذهن” می‌توان اشاره كرد.

آنچه در كتاب ماورای طبیعی شدن می‌خوانید

كتاب در 14 فصل و با پیشگفتار نویسنده با عنوان ” برای ماورایی شدن آماده شوید” نوشته شده است. فصل اول این كتاب با ارایه داستان‌هایی ساده، به مفهوم ماورای طبیعی شدن می‌پردازد. در فصل دوم معنای بودن در لحظه و اصول علمی آن‌را خواهید آموخت و در فصل سوم با بعد پنجم آشنا خواهید شد. فصل چهارم و پنجم با تاكید بر آموزش روش تنفس، یكی از پرطرفدارترین انواع مراقبه معرفی می‌شود. 

بررسی موارد جالب توجه و واقعی از ماورای طبیعی شدن و مفهوم هماهنگی قلب، از مباحث اصلی دو فصل ششم و هفتم است. در فصل‌های هشتم و نهم نوعی پیشرفته از مراقبه و همین‌طور مراقبه هنگام راه رفتن آموزش داده می‌شود. فصل دهم نیز داستان‌هایی واقعی برای اثبات تاثیر روش‌های گفته شده در كتاب بر تغییر زندگی عادی را بیان می‌كند.

توصیف غده پینه‌آل و ارایه جدیدترین انواع مراقبه و همچنین تجربیات عرفانی افراد از حركت در مسیر ماورای طبیعی شدن بر اساس آموزه‌های كتاب از سایر مباحث در فصل‌های پایانی آن است. نگاهی به سرفصل‌های كتاب، شما را با مفاهیم مورد بحث در آن بیشتر آشنا می‌كند:

آنچه در كتاب ماورای طبیعی شدن می‌خوانید
  • فصل اول: درها را به‌سوی دنیای جدید باز كنید
  • فصل دوم: لحظۀ كنونی ابدی
  • فصل سوم: قرار گرفتن در جریان موقعیت‌های جدید در میدان كوانتومی
  • فصل چهارم: تبرك و برنامه‌ریزی مراكز انرژی
  • فصل پنجم: شرطی كردن بدن در برابر ذهن جدید
  • فصل ششم: بررسی موارد موفق و واقعی
  • فصل هفتم: هوش قلبی
  • فصل هشتم: فیلم‌های ذهنی – زیبابین
  • فصل نهم: مراقبه در راه رفتن
  • فصل دهم: بررسی نمونه‌های موفق در واقعیت بخشیدن
  • فصل یازدهم: مكان – زمان و زمان – مكان
  • فصل دوازدهم: غدۀ پینه‌آل
  • فصل سیزدهم: پروژه انسجام: ساختن دنیایی بهتر
  • فصل چهاردهم: بررسی موردی: شاید برای شما هم پیش بیاید
  • كلام آخر: بودن در صلح

كتاب ماورای طبیعی شدن را از كجا تهیه كنم؟

كتاب ماورای طبیعی شدن توسط مترجمان و انتشارات مختلفی مانند نسل نواندیش، سبك تو در سال 1399 چاپ شده است. این كتاب ویژه تمام كسانی است كه به علم فیزیك كوانتوم، مراقبه و بحث‌های انرژی درمانی علاقه‌مند هستند. كتابی پرطرفدار كه خوشبختانه بسیاری از اپلیكیشن‌ها مانند كتابراه، فیدیبو، طاقچه نسخه الكترونیكی و همین‌طور صوتی آن را در اختیار شما قرار می‌دهند. 

زمان مطالعه: 6 دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
preloader